سفارش تبلیغ
صبا ویژن



من استاده ام - تولدی دیگر






درباره نویسنده
من استاده ام - تولدی دیگر
مدیر وبلاگ : حلیمه[11]
نویسندگان وبلاگ :
دوستان[0]

تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
من استاده ام - تولدی دیگر


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :20839
بازدید امروز : 2
 RSS 

   

سایه سیاهی بر سرم سنگینی می کند

انگار تار می تنم

هر روز

تاری جدیدبر تنم تنیده می شود

ومن

 استاده ام

استاده در مکانی ثابت

می نگرم

به خود و تارهایی که زیاد می شود

در بیرون

همه در تکاپویند

من سکنا گذیده ام

وجودم فریز شده

آری

باری دیگر

به من حمله شده

من به جنگ آمده ام

به جنگ خود

سربازان ذهنی ام را می پرورانم

برای بیهودگی

هر ازگاهی، نسیمی می وزد

صف افکارم نظم می گیرد

با گذر نسیم

آشفتگی آغاز می گردد

و من استاده ام

در ابتدایی که آغاز ندارد

در مسیری بی دلیل

در راهی که همراه ندارد

وغمی که آغاز ندارد

من استاده ام

حلیمه

 



نویسنده » حلیمه » ساعت 9:41 صبح روز چهارشنبه 88 تیر 10

آهنگ